Glugg, Silverskär och intervjuer

Tjena! Nu har jag dansat, ätit och duschat och har äntligen lite mera tid på mej att sitta och fåna mej med denna sysselsättning kallad bloggande. Dagen började med att jag tvingade mej ur sängen, gick ner och hittade min glugg i tidningen! :) Hehe. Elegant bild det vart! Eller......?
Jajja, for till jobbet (haha, låter som nån wannabe vuxen) och nästan direkt ut till Silverskär med Anna och Ida (journalist och fotograf). Har aldrig varit där förut, så det var ju kul. Och SJUKT hur mysigt det var där ute! I och för sig frös jag häcken av mej, men det gjorde inget. Vi fick gå runt och kolla i alla hus, titta på när kockarna lagade julbordsmat, intervjua (okej, jag lyssnade mest) och såklart: ta foto på allt! Och vilken galen julkänsla det var! Gamla, röda stugor, julpynt överallt, brinnande brasor, snötäckta landskap och julmusik på. Fyfan vad mysigt. :') Vid 2 kom vi tillbaks till stan, vid det laget var jag vrålhungrig. Så jag snabbköpte en sallad som jag blev tvungen att käka på vägen till skolan, där jag och Janina skulle intervjua lite folk. Efter det var dagens jobb klart och jag gick hem, ledsen över att bara ha en dag kvar... Gud vad jag har trivts med denna praoplats, helt galet! :)

Yäsyäs, lite bilder från idag kommer här









Åh fyfan, detta var bland det äckligaste jag sett, haha!







 








Kommentarer
Postat av: Sara

ååh vad kul det låter, btw har du din egen kamera att fota med lr får du låna därifrån? Saknar praon btw :P

2010-11-19 @ 14:56:23
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

joo det var riktigt kul! :D Hade oftast egen med, men ibland fick jag låna deras, SJUKT hur bra den var! :o Mmm, förstår dej, jag med numera :(

2010-11-19 @ 15:15:39
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0