12:15

Hejsaan. Igår var helt bra, var som sagt till Sverige med familjen. Shoppade lite på Skärholmen och hängde på Ikea, haha. Det dröjde ungefär hundra år innan jag hittade ett par skor, men till slut fick det bara bli några. Köpte även lite annat också, hehe. Ajaj.
Idag är det söndag och jag har inte så mycket planer. Ska iallafall säga hejdå till Saine innan hon far till Åbo och blir där en vecka! :( Sen tänkte jag jobba lite med mitt digibildsprojekt... Och kolla Gossip Girl. :) Är helt fast i tredje säsongen nu, det är så bra så jag tror jag dör. Inte blir det bättre av att man känner igen sig i New York hela tiden också, FYFAAN vad jag saknar stället!!
Förövrigt har jag ingen söndagsångest heller! Bara lite söndagsnervositet... Imorn börjar ju praon! Ska vara med fotografen på Ålandstidningen, tror det blir grymt! Och så jävla obeskrivligt skönt det ska bli att slippa skolan en vecka också! WOHOO!




Och just det, sorry för upprepad bild, men vad jag vill säga med denna är: hoppas att min pappa (som är bäst) får en jättebra farsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kmr ÄLSKA praon! :D ♥ Det gjorde jag iaf ;D

2010-11-14 @ 19:34:25
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Wohooo, det låter lovande detta! :D Niiice!

2010-11-14 @ 20:27:22
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0