Thumbs up

Helloo. Igårkväll var jag på dansskolan hela kvällen. Kände faktiskt att det gick riktigt bra, gud vilken underbar känsla! Dubbelpiruett funkade problemfritt (oftast) och allt kändes bara.. nice. Sen provade vi lite kläder också, börjar faktiskt bli lite nervös över uppvisning med tanke på att vi faktiskt bara uppträder i underkläder och två tygskynken i en dans, haha! Kajsa S var och hälsade på också, det var ett tag sen man såg henne! Men roligt var det iallafall. :)

Idag var också en helt bra dag. Längesen hkn var så chill, och halva engelskan gick åt till att sitta i rasthallen.
Nu sitter jag och pluggar lite smått på finskan, och strax ska jag iväg på dans igen!
Ikväll blir det plugga stenhårt (ehm) och redigera massa bilder till didibildsprojektet som jag ska visa läraren imorn (!!!!!). Jo men det är lugnt alltså. Helt jävla.. kolugnt...........

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0