Stress

HEJ! Hur är det med er denna iskalla onsdag? Själv mår jag fint. :) Fick sluta halv 2! Wohoo! Däremot var jobbet, eller vad man nu ska kalla det, otroligt stressigt ett tag idag, höll på att dö. Haha, tror aldrig jag har varit så slut i huvudet av stress förut. Men sen var det ingen fara iallafall, massa artiklar och bilder som inte alls behövde vara inne imorn, som jag och Janina trodde. Hoho. Kände mej såhär på lunchen



Men annars har nog dagen varit helt bra! Har skannat 320948506 böcker, redigerat 920347354 bilder och varit en sväng på stan. Trots att dagens jobb inte var lika fartfyllt som gårdagens vill jag ändå inte att den här veckan ska ta slut. :(
Jaja, nu ska jag nog chilla fram till 5, då jag far på dans. GE MEJ STYRKAN! Haha, kommer dö. Men härligt ska det bli, oohja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0