mysigaste vädret!

Hej! Idag har jag varit ut till Silverskär, fotat skitmycket och intervjuat folk! :) Och gud vilken vinter det blev nu igen då.. Men jag gillar det, får sån enorm julkänsla!
Har iallafall haft en nice dag, men berättar mer sen. Nu är jag bara helt deppig... Imorn är sista dagen, och jag vill ju jobba kvar där i all evighet... Haha, jag älskar det!
Jaja, nu ska jag iallafall på dans. Igår var den himla nice! Åh vad den ger mej glädje alltså, det är sjukt. Mina mungipor var nånstans vid öronen efter speciellt en av danserna. Och vad jag skrattade när vi försökte trotsa tyngdlagarna och vika oss dubbla mot en vägg, det gick ju bra haha! Näe alltså, älskar allt! :D
När jag kom hem var jag dock så trött och förbannad att det inte finns ord. Hehe. Cykelns trampor var nämligen helt oförutsägbara och hackade som fan, så jag bara flög fram att över cykeln flera gånger, och det tog så satans ont! FAN vad trött och ledsen jag blev då, haha.

Men skriver mer ikväll, puss!



Lite gamla sommarbilder... Åh. Gillar att jag ser ut som en blekfis på den ena och värsta bruna strandstekarn på andra. Inställningarna, hehe...


Kommentarer
Postat av: ella

whoop, jag blir glad bara av att läsa det du skriver :D

2010-11-18 @ 18:39:21
URL: http://elllamedp.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha vad kuul, jag med när jag tänker på hur underbart och kul och bra allt är på dansen! OCH så blir jag glad när jag läser din kommentar! :D

2010-11-18 @ 18:44:18
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: ella

jaa :D det var en skitbra träning igår! :)



skulle kunna kommentera varje inlägg med hur fina bilder du tar, hur söt du är på varje bild och hur roligt det är på dansen... men det lär väl bli för mycket i längden :DD haha

2010-11-18 @ 21:43:37
URL: http://elllamedp.blogspot.com
Postat av: Malin

Joduu! :D

Aaaw, det där gjorde min dag, gud vad snällt haha! :D Taaack! :') Men samma här, skulle också kunna skriva hela tiden hur kul dina blogginlägg brukar vara, hur söt DU är, hur GALET bra du är på att dansa osv, men jo det blir väl för mycket i längden som du säger ;D men nu vet du det iaf! :DD

2010-11-19 @ 15:17:58
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0