Hello winter

Tjena! Vädret är ju helt jävla insane. Igår sken solen och löven var vackert gula. Idag blåser man omkull när man går ut och efter 1 minut ser man ut som en levande snögubbe. Shit pommes frites, lite tidigt för såna här snöstormar tycker till och med jag... MEN, det är faktiskt sjukt mysigt också! Nu fattas bara julen ju. :)
Annars har idag varit helt okej. Skrev geografiprov, har gått och varit nervös över det sedan början av nian i princip. Nä men, jag trodde det skulle bli skitsvårt. Men det gick nog prima, TROR jag.
Efter skolan var jag med Saine, och nu sitter jag och försöker fixa min matteläxa. Gillar att jag ställde upp världens jobbigaste grejer typ 7 gånger innan jag insåg att man kan lösa det i en enda uträkning typ. HATART, haha.
Ikväll blir det middag med klassen på det där nya stället vid flygfältet. :) Sen hem och börja öva på finskaprov. Haha, har nog aldrig i mitt liv börjat på ett språkprov så tidigt, men jag måste fatta detta!! Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0