Halloween

Tjena! Igår var jag först på dans, sen kom Saine hit och sov här. Vi skrattade som fan ("hejdå!" okej, sämst humor ever) och pluggande arslena av oss, hoho. Men det var iallafall bra, för provet gick helt fint idag! Känns jävligt skönt det, och nu blir det inte mer historia före lusse.
Annars har dagen varit helt chill. Hittar på och snackar massa bullshit på digibilden som vanligt, vet inte när jag ska få detta projekt klart jag.... Hehe.
Nu sitter jag iallafall och chillar helt galet, det gillar vi. Snart slutar Saine och då går vi till stan. Ikväll firas ju Halloween (fast det var förra helgen, tror jag), det blir förhoppningsvis riktigt jävla kul! Men har inget att klä ut mig med, hehe...
Jaja, hoppas ni får en AWESOME FREDAG! :)



Lite sådär halvfjollig vid camen?

Kommentarer
Postat av: ED

ÄRRÄ FÄST ÄLR?

2010-11-05 @ 14:46:53
Postat av: Malin

Kanske dä ä! :D

2010-11-06 @ 23:23:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0