Eld

Idag har jag...


Bränt ner ett hus! Haha, nä men var med och fotade när massa brandmän gjorde det.


High fashion!
















Har haft en grymt bra första prao-dag! Har fotat i Ålandstidningens studio med Janina (vilket var helt galet kul, skulle älska att jobba som fotograf alltså!), varit på vernissage, skrivit glugg och varit ut till flygfältet på den här övningsbranden då. Att åka bil över flyganan kändes jäkligt märkligt, haha!
Men Sara och Fredric hade iallafall verkligen rätt, det är sjukt nice att jobba här!
Kom hem vid 4, och nu ska jag byta om och sen fara på dans. Blir där halva kvällen typ, sen efter det kan jag bara CHILLA! Inga läxor, inga prov. Dör av lycka.


Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh vad kul, måste hålla kolla i tidningen imorron ifall några av dina bilder kommer med ;D

2010-11-15 @ 19:59:25
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, tyvärr kommer det nog inga bilder som är mina imorn hehe, för jag fotade bara med min egen kamera, det var en annan fotograf med också :)

2010-11-15 @ 20:07:47
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0