Brittisk accent, dans och saknad

Godmorgon! Fan vad skönt att bara kolla massa Gossip Girl och sen sovaaaa lääänge. Och det underbaraste i hela mitt liv: Ed Westwick, Chuck Bass, snackar ju brittisk engelska egentligen! Och jag dör för brittisk accent, älskar det så jävla hårt haha! Haha okej, nog snackat om det.
Idag ska jag dansadansadansa, fyfan vad jag är glad över det. :) Sen ska jag också försöka hinna träffa Saine, som är tillbaks på holmen, likeylikey. :)
Annars ska jag väl mäst gräma mej över denna plågsamma vecka jag har framför mej, som kickstartar med dubbeltimme kemi och dubbeltimme matte efter varandra, satan vad kul!!
Saknar praon också. Det var så nice, för det fanns jobb hela tiden, det var aldrig bara att sitta och chilla och det var det som var så kul! Dagarna som ofta blev från halv 9 till 4 bara flög förbi, de gick fan snabbare än 9-1 i skolan.
Och en annan sak jag saknar är sommaren. Läste igenom inläggen från... juli var det, på min blogg igår. Skrattade som fan och bara dog lite. Det enda man behövde fokusera på då var liksom: Ha kul. Nu är det skola, träning, sova, skola, inte frysa ihjäl, plugga, stressa.... håhå. Men snart är det jul, och det underlättar allt! :)



Jajja, vi hörs sen hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0