20:35

Hallå! Nu är jag duktigt stolt över mig själv, för när jag kom hem från Saine för en och en halv timme sen gick jag direkt och läste på nästan all historia, fan vad skönt det känns nu!!
Efter skolan var jag med Saine, vi lagade smoothie, såg på film och sen gick vi till skolan på ledningsmöte med julfestgruppen. Jag är inte med i ledningsgruppen, men jag fick vara med och lyssna. Tror det blir fint det här, faktiskt.
Sen for jag hem till Saine och käkade och efter det satt vi och försökte plugga lite history. Som vanligt blev det mest en massa asgarv. Har slutat oroa mig över oss för länge sen, det är liksom bara att inse att vi är totalt sjuka när vi är med varann! Haha.
Nu ska jag väl chilla bara. Har finska också, men det ämnet gav jag upp när jag började nian. Fan alltså, det språket går på riktigt käpprätt åt helvete just nu. Yes, peppar prov nästa vecka!
Jajja, nu mat! :)

 
Jag just nu. Älskade, återfunna gameboy! Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0