waiting for the summertimes














Tjoo! Har haft en underbart chill eftermiddag med min Saine. Den tillbringades mestadels ute på gräsmattan, med musik, kamera, dator och .. havrekakor? Haha, nice var det iallafall. Det var supervarmt och solen stekte. Och nu är dom här igen... Fräknarna. Håhå.
Sitter just nu med bara linne och tights på mej, och barfota (!), vadå sommarkänsla?
Även skoldagen var rätt nice idag faktiskt, till och med fysiken gick bra!
Nu sitter jag och är lite små (läs: jättesuperdupermegaas) mycket ledsen över att ikväll är det sista vanliga dansträningen.. FÖRE AUGUSTI!! Kill me!!!! Men har ju genrep, två uppvisingar och en examen kvar också så. Men vet seriöst inte hur jag ska kunna överleva.. Hade lite trauma förra sommarn.. Haha. Jaja, har ju dunderdansen iallafall. Så snart blir det då träning, men dock bara till 6/halv 7 för sen ska jag ut med E&F! Kommer bli great! Och nån dag nu på lovet far som sagt Ida och jag till Stockholm, har så jävla mycket jag måste köpa!
Men att, nu måste jag kila. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0