bellisar

Tjoo!
Först och främst, vad tycker ni om nya headern? Tog faktiskt ett tag att göra den, hehe. Men NU känner jag att jag ska ha den ett tag.. Eller.. iallafall nån vecka. Hehe.

Den här dagen var jävligt lång, seg, trist och andra.. jobbiga ord. Och vädret livar ju inte direkt upp det hela. Men svenskaprovet gick bra iallfall, det gillas. Och teckningen var också chill, var till kakelhallen och tittade. Shit vad fina grejer vissa hade fixat!
Efter skolan var jag med Saine och Malin D till stan. Köpte hårfärg och nagellack till Saine. :)
Nu sitter vi som vanligt här och chillar. Ikväll vet vi för en gångs skull precis vad vi ska göra! Jag ska färga mitt hår, vi ska renskriva vårt jävla bilogiprojekt och så ska vi måla naglarna!!111 Haha. Yeeey.
Imorn blir det nice, då far jag och Saine till hennes stuga. Woho!
Men att jo, nu ska vi ta tag i våra liv. :)
Pussss






Kommentarer
Postat av: hanna

bellisar måste vara världens gulligaste blommor alltså, lite random..fin header :D <3

2010-05-27 @ 19:01:44
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: sofia

gillar din header starkt!

<3

2010-05-27 @ 19:11:25
URL: http://itssofia.devote.se
Postat av: edvin

njaaa, sätt dit lite sol

2010-05-27 @ 20:37:58
Postat av: Malin

hanna: Haha naaw, jag vet, tycker också dom är jättegulliga :D Hihi taaack! :D <3

Sofia: Åh tack, vad glad jag blir! :D <3

Edvin: Kok din gröt du.

2010-05-28 @ 07:39:55
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: edvin

random jävel, du frågade ju -.-

2010-05-28 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0