woho!



Ohmygod! Vilken nice avslutning det blev! Måste bara börja med att säga: Jag fick stipendium!! Av musikinstitutet! Det gjorde min dag, totally! Fyfan vad glad jag blev! Trodde dock att dom hade slagit i huvudet eller något, ofta jag liksom? Haha.
Men det roliga tar inte slut där... Eller jo det kanske det gör, för resten var mest pinsamt.. OCH roligt.
När rektorn sa mitt namn stod jag nämligen bakom scenen, redo för att dansa våran roliga och helstörda dans. Men hela den roliga och helstörda utstyrseln på mig. Okej, ni ska få höra: Vi hade knocka, och över knockan en rutig.. basker? Sen hade vi även en slags grågrön scarf. OCH över våra t-shirtar och leggings hade vi en stor, genomskinlig regnrock. Mmm, stilrent!
Så i den outfiten måste jag vandra ut på scenen. Först var publiken helt tyst.. sen började dom asgarva. And so did I. Haha! Dessutom säger då rektorn något i stil med: "Ja, vissa har ju klätt upp sig!"
Haha, så jävla fult! Jag skämdes så jag dog, och skrattade så jag dog lite till. Typ.
Men är iallafall sjukt tacksam och glad! Cyklade hem med ett stort leende på läpparna.
Dansen gick nog prima den, tror jag. :) Och nu är det slutdansat för i år. Med ÅMI iallafall.. Fan vad trist. Kommer sakna allt som fan! Men som tur är kommer jag nog träffa mina dansvänner i sommar med ju. :)
Nu ska jag ta och hoppa i duschen. Efter det ut i trädgården/plugga.
Ikväll har jag inga särskilda planer, kanske chillar lite bara. Hur som helst så hörs vi!
PUSS


Kommentarer
Postat av: astrid

niice, grattis till stipendiumet :)

2010-05-22 @ 17:16:44
URL: http://ascl.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket astrid :D !

2010-05-22 @ 17:27:09
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Francine

Yeeeeeeeeeeee!!! GRATTIS!!! :D

fick också stipendium!!! blev så himla glad! :)

Hade så gärna velat vara där och ta emot det... men jaja :)

2010-05-23 @ 16:58:38
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi TACK!! :D Och grattis själv hördu!!!!!!!!!! :D:D Jaaa, jag med! :DD Mm, förstår det :( Fan vad synd att du inte va där! :(

2010-05-24 @ 14:58:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0