Some news

 
 
Strumpbyxor som jag hittade idag, har sökt efter såna jättelänge, konfirmationsklänning, leggins med lackdetaljer, t-shirt och linne.

Tjo!
Måste börja med att säga att min "plugg-kväll" blev inte riktigt så tråkig som jag hade tänkt mej. Saine kom hit nämligen, haha. Och jag säger nu, helt seriöst: Jag har nog aldrig i hela mitt liv skrattat så mycket åt en grej som jag gjorde igår! Jag kunde inte andas, min mage krampade, trodde jag skulle spy av garv! Det hela orsakades av ett mycket elegant.. fall. Och det bästa: VI HAR ALLT PÅ FILM!
Ni ska SÅ få se det sen. ;) Jag garvar bara jag tänker på det..
Aja, idag var en nice dag. Mest för att biologiprovet gick så förbannat bra! Okej, nu ska vi inte ta ut nåt i förskott.. Kanske jag failade omedvetet.. Men det kändes jäkligt bra, och det är en sån enorm lättnad.
På digibilden fick vi se massa ashäftiga bilder från Namibia typ, det var nice.
Och efter skolan for jag till Ida och sen till stan. :)
Min cykels däck lossnade... Eller hur fan man nu ska beskriva det. Risigt. Jappjapp, nu ska jag äta och duscha och ikväll kommer Saine hit!
puss

Kommentarer
Postat av: therese

Fiina kläädeer ! :D

2010-06-01 @ 14:27:16
URL: http://bluedimonds.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi tack, vad kul att höra :D

2010-06-01 @ 17:29:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0