Jag har ingen aning om vad jag ska skriva här.

Tjoheeej. Genrepet gick väldigt fort och nu är jag hemma igen, hann hit snabbt då jag inte behöver vara tillbaka på alandica förrän om en halvtimme.
Annars har förmiddagen mest spenderats ute i trädgården med Saine, lika fint väder idag som resten av veckan.
Försökte oss på lite biologi.. Känner hur tungt det kommer bli att få in allt i skallen till tisdag. Menmen.
Sen var jag som sagt på generalrepetition, den gick väl bra. Fast jag kunde riktigt känna hur opepp jag såg ut, var så jävla trött. Utstrålning 0 % alltså. Vilket blir ganska FULT till vår dans, som ska vara jätterolig och har värsta mysko rörelserna. Haha. Men sparar det till sen, så kör vi utstrålning 100 % på uppvisningen istället, right?
Har nyss racer-röjt i mitt rum, haha. På tal om ingenting. Såg fan ut som fan här inne. Haha ja, det såg ut som fan. Men inte längreeee.
Nu ska jag se om jag hinner lägga upp en bildbomb, annars tar vi det ikväll!
Och snart bär det somsagt av till alandica igen, för att få leva ut dom där korta, underbara 3-4 minuterna på scenen. ♥









Egypten. Tror ni jag saknar det, så har ni jäkligt rätt. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

hihihi blir du avis om jag säger att jag kanske ska till egypten i januari ? ;)

puss<3

2010-05-24 @ 12:53:17
URL: http://amandanivet.blogg.se/
Postat av: Malin

ÄÄEH DU SKÄMTAR!!! DET KAN MAN LUGNT SÄGA ATT JAG BLIR! Ååååh, fyfan vad härligt!!! puss <3

2010-05-24 @ 15:27:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0