Islandia, skolmusik, 7/5-2010.

Tack till Saine som hittade denna video!
HÄR HAR NI DET, Islandia, skolmusik 2010! Så underbart vackert med mobilderna, tusentals människor, alla som sjöng.... NU fattar ni kanske vad jag menade i mitt inlägg om fredagen? :D Jag bara rös när jag stod på scenen! Verkligen, det var ett riktigt moment, då LEVDE JAG!
Det här var alltså låten vi dansade till, "vi kommer aldrig att dö", faktiskt riktigt bra när den var live!
Dessutom får ni se lite av när vi dansar i slutet, haha!


Kommentarer
Postat av: edvin

men snälla, med mobilerna? de ska tammejfan va riktiga LJUS

2010-05-11 @ 20:32:34
Postat av: Malin

bara för att du är avundsjuk för att DU inga va där! :D

2010-05-12 @ 07:37:18
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: edvin

ja va där, ÄGD

2010-05-17 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0