HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH


Alltså. Nu ber jag er, som jag aldrig gjort förr, KOLLA på detta! Jag har seriöst aldrig i hela mitt liv garvat så mycket åt något eller någon!
Det är liksom det här klippet jag lever för!! Haha nä men, det var så sjukt klockrent att ... jag finner inga ord!
Jag höll på att spy av skratt och Saine höll på att pissa ner sig!
Det allra bästa kommer en bit in, när Saine reser sig för att följa efter mej. Hennes tveksamma min och kommentar "Här är Lennart...." är bara den sjukt kul, men sen när hon dessutom halkar och faller med en duns rakt på golvet, och man bara ser hur armen flyger, då brister det! Iallafall för oss. Som ni lär se. Det är helt knäpptyst i hundra år bara för att vi garvar så hårt... Okej, kan inte sitta och berätta om hela filmen, jag säger bara: SE DEN!
Och NOTERA NÄR SAINE HALKAR!!

ps. nej min frisyr och Saines brillor i början är INTE seriösa!

Kommentarer
Postat av: edv1

typ vid 0:40 försvinner allt ljud,

2010-05-25 @ 20:42:51
Postat av: Malin

HAHHAHA , men neeej! Det är ju det som är grejen, att vi asgarvar så inget hörs!Det kommer tbx sen ;D

2010-05-25 @ 21:14:55
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Saine

HAHAHAHA Edvin, det är ju för att vi är helt knäpptysta när vi garvar XD hahahahh!

2010-05-25 @ 21:24:30
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: hanna b

HAHAHAHAHA , de där va de roligaste jag sett på länge ! :D

2010-05-25 @ 21:28:48
Postat av: Malin

Saine: Hahahaha!

Hanna: Hahahhaha, det värmer att höra! ;D

2010-05-26 @ 14:12:57
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0