different colors

 

Hejsan hörniiiii.
Idag är jag så jävla happy, då jag fick reda på två helt awsome grejer!
1. Mitt matteprov gick så jävla bra! Trodde det var det sämsta jag skrivit, men näjnäj! :)
2. ERIC SAADE! Till rock off! Minns ni (okej, det gör ni knappast) i mars efter Melodifestivalen när jag skrev att han fanimej skulle komma till rock off och då skulle jag stå längst fram? Haha, jag håller fast vid det, för nu blir det ju verkligheet!
Hur som helst, fatta min lycka! Visst, fjortistider hejhej, men SKITSAMMA, han är ju så jävla snygg! Yeyeyeyeyyeyeye

Okej, nu till vanligt snack. Tack vare dessa grejer blev min dag rätt bra. Två stora minus är dock att Ida är sjuk och jag inte kunde vara med Saine efter skolan. :( Haha, det där med Saine är liksom tradition på onsdagar.
Ska iallafall vara med henne ikväll. Vi börjar på riktigt bli lite handikappade. Alltså, vi KAN inte vara normala. Kolla liksom på våra videoklipp. Eller idag på gympan. Bl.a. så låtsades att vi var ett svenskt, medelålders par i en dålig komedi när vi spelade tennis, sen försökte vi även jogga samtidigt som vi delade på en enda tröja, och sen stod vi och snackade världens roligaste finsk dialekt: Ja ä en matrouuus, älle va vill du höööeeer?
Haha nä, inte friska nånstans. :)
Men att, nu ska jag ut och fota tror jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-26 @ 20:20:29
Postat av: lisa

DU OCH JAG LÄNGST FRAM = AWESOME :D

hahahha, ta med hörselskydd för du vet.. jag kan det där med att skrika, HAH (a)

<3

2010-05-26 @ 20:21:36
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: hanna

sv; taack <3

2010-05-27 @ 14:33:19
URL: http://hannafagerlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Lisa: JOODU!! Kommer bli BÄST! Hahaha, jaa, jag tror faktiskt att du kan det efter all övning du har fått med EMD ;D <3

2010-05-28 @ 07:38:43
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0