details





Tja. Om man bortser från en enormt jobbig förkylning jag har drabbats av, grym trötthet (här snackar vi döjobbigt att hålla upp ögonen) måndag och asiga timmar plus provperiod, så är allt ganska great!
Vädret ska man inte klaga på, snarare dyrka, hehe. Nästan 25 i skuggan?! DRÖMMER JAG!? Så nu ska jag se till att blogga snabbt som fan och sen på med shortsen och ut i solen! Underbart. Ska i och för sig plugga som en dåre där ute, men äh, till och med det överlever man tack vare den underbara solen.
Ikväll är det genrep som gäller. Det gillas. FAN TA förkylningen bara.. Hoppas det inte blir värre tills imorn, det FÅR det inte bli. Uppvisningen imorgon är inte den största om man ser till lokal och publik, men det är en av de största om man tänker på danserna. Precis som i vintras har jag 6 danser = MÅSTE VARA PÅ TOPP!
Jaja, sjuk eller inte, ska ha galet kul iallafall.
Förresten, en hemsk sak. Kom på igår att jag redan har stått vid stången och stretchat, kämpat med dubbelpiruetterna, gjort de jobbiga spagathoppen över salen, och allt annat, för sista gången den här våren. Inget mer sånt förrän i AUGUSTI. FÖRSTÅ MIN SMÄRTA!! Haha, nä men det gjorde mej ganska djupt deprimerad.. Vart försvann mitt liv? Haha nä men jag har ju vännerna och dunderdansen. :)
Men nu, UT! Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Sara

jag kmr oxå sakna dansen så grymt mkt!!!

2010-05-17 @ 16:49:36
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Janina

du får tid att steka med mig :D

2010-05-17 @ 17:14:31
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Malin

Sara: Jaaa, allt kommer bli en plåga utan den! Hehe :P

Janina: JAAAA, det GILLAS! :D

2010-05-17 @ 20:14:18
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0