Det är inte lätt när det är svårt.

Citat taget från Janina, klockrenare får man leta efter, haha!

Tja. Idag har varit ganska så random. Mattetimmar utan en enda uppgift gjord, bryter lite halvt ihop av depp, orientering på gympan, Ida och jag kom först, woho haha, och Saine efter skolan. Både hon jag var puriga och allt vart fail så inåt helsike. Aj fyfan vad jobbigt allt blev! Slutade med att vi satt på trottoaren på väg till stan och grät. Haha. Det var jobbigt. Men varför jag skriver det vet jag inte, som om NÅN BRYR SIG? Haha. Jaja, nu vet ni vad jag har haft för mej idag iallafall. Känner ändå att mitt goda humör börjar återvända nu. Våren är här, vädret är underbart, ja det är nog rätt fint ändå!
Och ikväll är det dans, ska träna som en dåre. Dessutom får vi våra klänningar till uppvisningen!
På fredag ska jag ju somsagt tillbringa hela dagen på Islandia.. Skriver mer om det senare!
Nu kokar jag pasta och fixar middag lite smått, samtidigt som jag bläddrar i Veckorevyn och bloggar. Inte så illa.
Hittar tusen underbara grejer i tidningen. Ska nog ta och visa er, snart nån gång.
Men nu ska jag bjuda på en riktigt bra låt! Vänta till nästa inlägg bara.
Puss!




Detta gjorde mej dock lite självmordsbenägen igen.. Har inte nämnt det på länge, men jag saknar fortfarande Egytpen AS HELL!!!!

Kommentarer
Postat av: astrid

hördu, jag saknar thailand som fan, börjar nästan gråta när jag ser på bilderna haha! :(

2010-05-06 @ 21:45:54
URL: http://ascl.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, mm förstår det! VARFÖR måste det vara så jävla bittert när man kommer hem från en resa?! :(

2010-05-07 @ 07:04:58
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: astrid

haha, jaaa, menar det! :/

menmen, man får väl tänka positivt.. man kommer ju resa bort nån gång igen ;)

2010-05-07 @ 11:57:55
URL: http://ascl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0