chillin@algrundet

Hallå. Ännu en underbar sommardag. Det är nu tiden kommer då skolan känns så totalt onödig, och man bara lever för kvällar och eftermiddagar. Jaja, bara lite kvar nu.
Skolan idag var lång och plågsam.. Och dessutom hade vi ett matteprov som gick käpprätt åt helvete.. Kändes det som först. Men sen kanske det inte gjorde det ;ppPpPpPPp Haha, nä men jag vet verkligen inte. Inte gick det prima iallafall.
Efter skolan stack jag hem, packade en simkasse och stack med min kusin Sara till algrundet, fan vad härligt! Där satt vi och käkade, snackade om allt mellan himmel och jord, solade och sen gick vi även och simmade! Andra dagen i rad för mej, wooah. Det var jäkligt nice iallafall. Nu sitter jag och samlar kraft för att fara och ta adjö av dansen för den här terminen.. Har examen ikväll, sen är det slut. Fyfan. Det är allt jag har att säga. Fyfan.
Vet inte vad jag ska göra, jag kommer sakna den. Men har ju iallafall uppvsining på lördag igen så. :)

Men nu ska jag byta om, vi hörs senare!
Puss


haha kände för en pepp bild, och har lite brist på såna... Hehe. Gillar minen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0