B.o.B - Born with it


Ny favoritlåt, lätt.

Jao, som ni ser har jag ny header IGEN. Hehe. Finns inte så mycket att säga om den, det är det samma: Blev så trött på den gamla, men är inte helt nöjd med den nya. Men den får duga!
För tillfället gör jag inte så mycket, sitter och lyssnar på den underbara låten där uppe. ♥
Just det, du anonym som kommenterade, jag tog bort din kommentar för att det är totalt bullshit. Vet inte om du vill jävlas eller menar väl, men hur som helst får du hellre säga direkt till mej om det är nåt, istället för på bloggen.
Nu ska jag nog ut och gå eller nåt, kan inte bli kvar här inne iallafall. Det är fan nästan TJUGO grader ute! Gosh.
Imorgon blir det shopping med Ida, längtar.
Men att vi hörs hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0