15 jäkligt random/ärliga/roliga sanningar om mej

1. Jag är en känslig människa. Kan man lugnt säga. Blir lätt ledsen, men kan även rätt lätt bli superudperjävlamegaglad.
2. Suger på att blogga om när jag mår dåligt. Går liksom bara inte. Vill så gärna alltid vara glad här på bloggen. Tycker dock jag är bättre på att uttrycka mej när jag är överlycklig här, som ni kanske märker efter t.ex. en dansuppvisng :"åh vad jag älskar det, jag är världens lyckligaste, tänk er känslan att blablabla.."
3. Världens bästa lyckopiller/energikick enligt mej: Stå på scen, uppträd! Finns inget härligare.
4. Jag kan börja skratta helt hysteriskt åt.. det mesta. Amanda behövde bara säga "sten" så dog jag.
5. Stör mej någge vettlöst på den jävlen som snott mina bilder och fixat en egen bdb med dem. Och sen blockerar mej och mina vänner.
6. Kom nyss på nåt skitbra att skriva, och nu glömde jag det. Dör av frustration nu..
7. Nu kom jag på det! Jag hatälskar åländska dialekten. Låter ju så JÄVLA bondigt, dör när jag hör en ålänning på svensk tv. Men samtidigt är det ju så härligt!
8. Jag vet vem ca 1/3 av mina bloggläsare är.. Vilka är ni andra?! :D
9. Jag har världens sämsta pokerface för det mesta, haha!
10. Jag dör ca 5 gånger DAGLIGEN av olika skäl.
11. Älskar att sitta med en underbar låt i lurarna som ger massa minnen och bara gråta till/skratta åt/le åt/sakna de minnena.
12. Jag undrar verkligen, är resten av världen som Åland? Om nån gör nåt i Gambia, vet resten av byn om det inom några timmar då med?
13. Jag skäms så jag dör (titta, där dog jag igen) när jag läser riktigt gamla inlägg på denna blogg. HAHAHA, ofta jag var stolt över att ha 18 läsare!!
14. Jag gör bort mej hela tiden! HELA TIDEN. Pinsamma saker tycks hemsöka mej.
15. Och jag älskar FORTFARANDE att göra dessa underbart roliga listor!

Kommentarer
Postat av: 3Dv!N

16. Du har jobbigt sjuk humor

2010-05-11 @ 14:40:17
Postat av: Malin

Edvin: HAHAHAH, juste glömde den punkten ;)

2010-05-11 @ 19:11:37
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0