very nice

Haaallå. Woho vad härligt att känna att dansen gick riktigt bra idag! Det var som att jag skickade en tanke till mina ben "nu jävlar små ben, ska ni få jobba!" HAHA!
Så det var nice. Sen gick jag och Francine en bit hemåt tillsammans, klagande över skolan som bara plågar oss, haha! Och fyfan vad fin solnedgång det var, precis som igår. Måste fotaaaa.
Fina vårkänslor fick jag också när det var ljust när jag cyklade hem!
Nu ska jag titta på klänningar till avslutningen, hittade en hääääärlig på bubbleroom som jag vill ha..
Btw, vi ska KANSKE till sälen i vår iallafall! Ja!
puss!


Kommentarer
Postat av: £ I) V 1 /\/

tänker dina ben...?

2010-03-15 @ 21:28:34
Postat av: Malin

Hehehehhähähä, men klart dom gör.

2010-03-16 @ 07:44:40
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: tazmin

fin bild! :D

2010-03-17 @ 18:58:28
Postat av: Malin

tazmin: TACK så mycket! :D

2010-03-18 @ 14:33:23
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0