LÖRDAG

Goodmorning sunshines!
En ny, molnig, slaskig, marsdag. Haha.
Saine och jag vaknade för ett tag sen, och nu sitter vi och chillar och beklagar oss över hur galet fula bilder vi har på kameran från igår.
Gårdagskvällen började med att Saine kom till mej. Vi satte på massa bra, pepp musik och började fixa oss. Och fyfan vad vi fixade oss! Vi kände att ikväll ska vi inte vara risiga, för en gångs skull!
Så det vart maaaassor med smink, smycken, hårspray, och snygga kläder, haha.
När vi var klara stack vi ut. Vi gick till select och fick skjuts till strandnäs. Högsta volym+basen dunkande i kroppen gillas.  
Sen slirade vi runt i strandnäs till massa ställen, och jävlar vad vi skrattade! Vi fick verkligen nåt fel. Tillsist hamnade vi på Rökka, hehe. Först blev vi helt deprimerade, för vi hade inga pengar till korv! Och vi ville ha! Haha, vilket problem. Men sen upptäckte vi att jag hade pengar iallafall, LYCKA. Sen, påvägen hem träffade vi massa skumma typer, t.ex två män från Filippinerna? (Åker man verkligen 15 timmar bort på semester, till Åland?! Haha, ja vad vet jag.) Och två som tyckte vi var så fiiina blondiiiner, haha!
Efter typ hunda år kom vi hem (vi gick, jo), liite sent.
Då bytte vi till pyjamas, tog bort sminket (hej risighet..) och kollade på Lejonkungen! Naw. Och tog så förbannat fula bilder! Jag dör.
Efter ett tag blev vi så trötta så vi gick och lade oss.
Idag fyller min bror 11 år! Grattis Martin! :)
Nu ska jag snart till strandnäs, igeeeen, haha. DANS som gäller! Wohooooo!

Nu kommer några få pics från yesterday








Kommentarer
Postat av: Saine

TACK TACK TACK för en underbar kväll/natt :D:D VI FICK VÅRA KORVAR! :D hahah xD Vi är bäst, för sven har en häst! älskar dej <3

2010-03-27 @ 15:02:59
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK SJÄLV! :D :D :D JAAA!!!! PURE HAPPINESS! Hahaha! Ohja, jag håller med, för hästen den är sned. Älskar dej med <3

2010-03-27 @ 15:40:51
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0