Londondreams

Tjeena. Sitter för tillfället och ser på Bella&Tyra-show. Fastnar mer och mer för det. Det är ju inte direkt nå djupa grejer, men det är kul iallafall! Bloggskvaller och tips, intervjuer med dom största bloggarna, och i senaste avsnittet testade de på yrket som delfinskötare. Alla tjejers dröm typ? Haha.
Okej, hursomhelst. Somvanligt på fredagar har jag lite minnesluckor om dagen, vet inte varför. Man är väl så trött på skolan då att man inte orkar komma ihåg den, haha.
Efter skolan var iallafall jag och Saine till Svarta katten och fikade, sen till stan en snabbis och efter det for jag hem. Klockan 4 var det dans, det var härlapärla det.
Nu har jag ätit och glott på BTshow somsagt.
Senare ikväll, då jäklar!
Då kommer Saine hit, och vi ska ha kul somfan! Ut och röja, haha. ;D
Sen sover hon här också, så förvänta er ett och annat stört inlägg senare ikväll/inatt.
På tal om nåt helt annat så hade jag världens underbaraste dröm inatt!
Vore lite långt att ta alla detaljer, men drömde att jag började i lusse som var tusen gånger bättre än ÖHS, och lusse låg dessutom i London! Jag fick alltså studera i min favoritstad, med utsikt över london eye, big ben osv från klassrumsfönstrena. Dessutom låg London 5 minuter bort från Åland helt plötsligt. 
Gosh vad jag vill åka dit igen iallafall!
Jaja, nu ska jag duscha, och sen vänta på Saine. Hörs senare!

Lite londonpics jag tog i somras!




 


sorry för huvudena i kanterna, HAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0