torsdag, vaddetnuärfördatum

HEJ. Jag beklagar verkligen att ni måste läsa förra inlägget. Men Saine och jag har fått nåt fel. Sen igår, och idag har ALLT SOM KUNNAT FAILA FAILAT. Aaah, till och med den där meningen!
Men jag tror att detta är en ny nivå på min och Saines ytterst märkliga humor. Vi har nämligen länge väntat på denna nya nivå (börjar tröttna lite på den gamla) och här är den! FAILNIVÅN! För när vi bryter ihop av att allt är så fail är det samtidigt så sinnessjukt roligt att vi börjar garva ihjäl oss.
Haha, snälla skicka oss inte till mentalsjukhus?
Det skulle inte hjälpa. :)

Dagen har hur som helst varit lång, och med en jävla massa humörsvängningar. Först var jag glad, sen började jag nästan gråta för att allt var så fans pissigt, sen blev det bra igen, sen blev det hyperfel och asgarv åt Saine och sen lite fail igen. Hade iallafall dubbeltimme bildkonst, vilket var rätt nice.
Nu ska jag iallafall snart på dans. Ikväll tänker jag bara chilla.
Imorgon är det fredaag, woho. Saine sover här och vi ska ha kul som fan! Bara det att vi inte vet vad vi ska göra.. Tro mej, vi har tänkt på ALLT. Men inget funkar, ååhh ännu en fail grej. Nån som har tips? Haha.
Nä men vi ska nog hitta på nåt. ;)
Nu ska jag somsagt dansa och samtidigt göra mej av med allt som återstår av FAILHUMÖRET. Haha.

Hoppas ni har haft en bra torsdag!


Åh jag vill sola igen, så man kan spana efter sånthär på efter en dag på stranden.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0