gårdagen

var nice som fan!
Här kommer lite jättefina bilder (ehe)







 Mohammed! Haha, vet ni hur mycket vi skrattade åt det där?

 fiina minnen, fuuula bilder, haha!

 mina presenter - love it!



 mm

 melodifestivalen. tyckte det var lite coolt med ålandsflaggan!

Ja, det där var gårdagskvällen det, mycket träääävligt. Och mycket gapflabb, as usual.
Melodifestivalen var dock åt helsike, igen. Med vinnaren menar jag. En liten tjej med sneakers och en låt man glömmer direkt? Sverige är säkert stolta och kommer som vanligt vara övertygade om att hon kommer topp 5 i ESC, men jag lovar, det kommer att bli som andra år, alltså plats 20-22 kanske?
Erics låt sätter sig ju på hjärnan! Och det är så det ska vara, spelar ingen roll om låten är en masterpiece eller inte. Och han har ju utséendet kan man lugnt säga. Han är fan den snyggaste människan på denna jord.
Ni skulle sett mitt, Emmes och Emmas cpryck under hans famrträdande, vi blev helt crazy, bara flippade ur, haha. Ojoj, vad jag ska proppa iPoden full med bilder på honom.. HAHA.
Annars tyckte vi alla 4 att Salem al Faikr var jäkligt duktig. Han var inte sådär smörig, utan bara sig själv: glad och äkta. Och låten var bra.
Jaja. Idag har jag somvanligt söndagsångest, åhfyfan. Nu händer typ inget kul.. Om 3 veckor far jag iallafall kanske och shoppar, det tycker vi om.

Nu ska jag lida lite över att det är måndag imorgon.
Hejs!

Kommentarer
Postat av: emme

nej men wtf! jag ha int ens märkt domhär!! 8O xD hahaha! shieet... xD hahahahhaahhahaha! mohammed!!! xD hahahahahahaha!

2010-03-21 @ 09:58:49
Postat av: Malin

hahahahhaha, inte?! Sjukt :P hahahahahhahah, mohammed! xD

2010-03-21 @ 10:11:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0