alltså näej.

Haha, fyfan vad risig dag. Känns sååå förjävligt att vara tillbaka. :)
Det var iallafall kul att träffa alla igen. Ida och jag hade en del asgarv att ta igen, som "Val stek" till exempel, hahaha.
Men annars, piss. Det är iskallt. Jag ville bara gråta när jag tänkte på hur jag hade det för två dygn sen.
Saknar paradiset.
Saknar alla människor man träffade som log och var så jäkla snälla. Saknar VÄRMEN. Saknar havet. Och allt annat.
Jaja. Efter den apjobbiga skolan stack jag till avancia med Ida, nice. Sen gick jag hem och duschade och hade hårinpackning och grejer. Lär behövas!
Ikväll tänker jag bara chilla. KANSKE orkar ladda upp första sektionen sharm el sheikh bilder. KANSKE.
Annars får det vänta till helgen. Förlåt men jag är galet trött.
Desperate housewives måste jag se på iallafall.
Skriver senare igen.
puss!


åh lycka. första dagen i sharm. inser att jag antagligen kommer lipa som en bebis när jag laddar upp alla andra bilder. Haha, nä SÅ farligt är det nog inte. Men nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0