- och +

Sammanfattar dagen såhär:

Dagens - :
* MASSA ny snö, solen kommer få det jobbigt att smälta allt.
* Måndag. Behöver jag säga mer?
* Jo det behöver jag. Jag HATAR måndagar! FYFAN!!
* Syslöjd.

Dagens +
* Solen skiner och det är varmt, precis som förra veckan, med det "lilla" undantaget igår..
* Skolan är över för idag!
* Dans ikväll!
* Min grymma träningsverk i nacken har gått över! Ha haft det hela helgen, efter dunderdansen.
* Lagade nyss världens godaste och nyttigaste (nästan) kakor. Tack för recptet celinda!
* Far och shoppar om två veckor.
* Jag överlevde syslöjden!
* Min och Saines humor: "Vaaar är araben? Vaaar är nordiska flickan? Dääääär är hon!"

Och ifall nån undrar vad jag gjorde igår kväll så kan jag säga att jag var till gymmet med Ida och Saine, det var nice och gick fint! Sen stack jag till Ida och badade bastu. När jag stack hem bad jag till högre makter att ingen skulle se mej.
För det första var jag osminkad. Okej, det överlever man. Sen var det ju dom där noppiga oversizade "mjukisbyxorna" som jag hade nerstoppade i stövlarna. OCH sen var det ju också hela mitt hår, som jag hade instoppat helt och hållet under min mössa = såg allmänt jätteflintig ut. Och mössan som det står Bad Hairday på, haha!
Jaja, nödvändig infårmejschön. :)
hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Saine

VAAAAAAAR E ARABEN?! :O VAAAAR E NORDISKA FLICKAN?! DÄÄÄÄÄÄÄR E ARABEN! :D

hahahhah xD

älskar dej <3

2010-03-23 @ 15:35:01
URL: http://saine.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHAHAHHAHAHAHHA, lätt bäst! Vår humor <3333 Hhahahahha! Älskar dej med <3

2010-03-23 @ 15:51:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0