Woho!

Har äntligen gått ut åttan! Jag får inte in i skallen att det är sommarlov. Att det är årets härligaste tid, att den börjar NU! Tiden som man ska minnas och sakna när den är över.
Känner att denna sommar faktiskt har en chans att bli lika bra som förra! För förra, den var fan oförglömlig.
Men har så himla kul grejer framför mej i sommar igen, så det här blir nog fina firren!
Dock åker man ju iväg till lemböte om mindre än en vecka. VET att det blir kul, men... Vill ju slippa tidiga morgnar, lektioner och regler... Menmen. :)
Avslutningen idag var bra, waaay much better än förra året om man säger så. Skrattade så jag dog åt niorna ibland, hoho. Kommer nog bli lite tomt utan dom nästa år. Men nu är det ju vi som tar över. ;)

Efter skolavslutningen var Saine och jag så jävla glada så vi slet av oss våra högklackade skor (som förövrigt dödade mej) och rusade/hoppade/dansade hem till mej barfota. Haha, underbart.
Sen for jag till arken och övade lite, efter det till Bagis med Ida och Saine och till sist hem till Saine. Nu kom jag nyss hem därifrån.
Ikväll blir nog bra! Iallafall efter att jag har fått lite pinsamma grejer överstökade... Ska ju va med och "stå för underhållningen" på summer in ikväll. Kommer dö. Men, älskar ju att uppträda så!
Efter det ska jag träffa Saine och Janina och troligtvis andra, och då jävlar. Blir en kul kväll känner jag, hohoo.
Imorgon har jag dansuppvisning igen. Men mer om det sen. Nu ska jag njuta av FRIHETEN!
Pusssss

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0