Mot stranden!

Tjaa. Gårdagskvällen började med att Saine och Annina kom hit, och så stack vi ut vid 9. I början var det rätt trist och dött, men sen vart ändå kvällen helt bra. Träffade Oliver och Emma och Amanda + lite andra också.
Imorse vaknade jag av en hemsk dröm igen, och det slutade med att jag låg och grät. Fyfan, men nu är det bra igen. :)

Idag ska jag ha min första riktiga sommarlovsdag i stan! Japp, ni läste rätt. Har alla andra dagar antingen varit på lemböte, på min stuga, på Saines stuga, eller varit upptagen. Så nu jäklar, NU börjar sommarlovet! Det känns faktiskt som det nästan. Ska iallafall till stranden med Saine strax, åh det var hundra år sen! HÄRLA. Så det blir sola och bada hela dagen. Ikväll är det dunderdans, jag dör av lycka. Haha, typ.
Läste på Ellas blogg att igår (idag?) var det ett år sen öspelsinvigningen! Helt sjukt. Det var så galet kul! Att dansa inför så jävla många människor från halva världen, på IP, med bra danser och bra grupp, kan det bli bättre?
Kommer ihåg att jag hade hoppat in i dunderdansen typ en vecka tidigare, så nervositeten var ju på topp. Men det var så sjukt kul! Och hela öspelsveckan var awesome! Ida och jag jobbade i kiosk och gjorde bort oss tusen gånger! Och kvällarna på Games Street, de är också värda att nämnas. Kommer ihåg hur vi dansade loss på fredagen bland massa greker och annat folk, haha. Så himla kul.

Nä men hörni, nu ska jag packa ihop bikinisar och solbrillor, och sen börja dra mej mot Saine! Ha en underbar dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0