Midsommardagen







Hej alla gullen! Nu är jag hemma från stugan igen. Min midsommar var himla fin måste jag säga! Spenderades i Skeppsvik där det var massor av folk, men jag var mest med Viktor och Alicia. Vädret var dessutom underbart, så vad finns det att klaga på?
När vi kom dit band vi kransar och fixade midsommarstången, sen åt vi supergod middag, reste stången, åkte lite fyrhjuling (haha, jag var rädd), lekte käppen är stulen (as always) och hade det jättetrevligt. Massa skratt och bilder vart det. När solen gick ner åkte vi tillbaka till stugan med båten, efter massa misslyckat tjat om att få sova där. Det var ändå rätt fint att åka båt hem, solen gick ner i havet och blablabla.
Nu har jag en massa städning framför mej. Imorgon konfirmeras jag ju, och efter det kommer hela tjocka släkten hit. Typ. Kusiner och kusinbarn, mobröder och fastar, gudmödrar och heeela köret. Och det ser lite ut som fan här. Så måste röja. Och försöka hinna ladda upp pictures här.
Ikväll får vi se vad som händer, nåt kul blir det nog iallafall!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0