Hi and goodbye

 

G'morning. Sitter ute på balkongen och solar, så himla härligt! Nu blev det dock lite halvmolningt, jobbigast.se, haha.
Nu alldeles strax kommer Saine och hämtar mej, och då lämnar vi stan och far ut till hennes stuga i några dagar. Ska bli så jäkla chill med några dagar fyllda med solande, bad, bastu, vår humor, moppe, film, onyttig mat, ja listan kan göras lång. Känner att vi kommer ha sjukt kul. Dock finns det inget internet där ute, så det blir ingen uppdatering imorn. Jag vet, jag lider lika mycket som ni. Haha skojade, jag lider nog dubbelt så mycket som ni, om man säger så.
Men att, vi hörs på lördag igen! Ni får ha det så himla bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: hihi, visst är hon?! jag är nog världens stoltaste morsa just nu! :D

2010-06-10 @ 11:22:48
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0