Uffe på berget



Hallå! Gårdagskvällen vart verkligen sjuk, haha.
Eller inte i början. För när Saine och jag kom ut till Strandnäs fick vi veta att dansen var inställd. DÖDA MEJ. Då vart vi bittra. Så efter det gick Saine och jag mest runt på stan och klagade över varför det alltid var så dött där. Men sen kom Saine på en... utmaning. Hehe. Och vi måste göra den innan kvällen var slut. Så vi körde på, haha. Och shitt vad jag gjorde bort mej ibland. Men det förgyllde kvällen, lugnt! Speciellt när vi lyckades med sista uppdraget. ;)

Idag är vädret lika fint som tidigare dagar, och nu har Ida och jag bestämt oss för att här ska det inte sittas stilla. Nope, klockan 11 ska vi cykla till Uffe på berget! Som ligger i finström/saltvik? Haha, vi kommer att dö! Men härligt ska det bli också! Och man kanske blir lite brun? Kommer ju ta ett tag, om man säger så. Sen när vi kommer dit ska vi käka, och sen hem igen. Kanske vi hittar nåt bra badställe på vägen, hoppas det.
Det blir iallafall grymt härligt, summerfeelings!
Så att, önska oss lycka till! Vi hörs när vi kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0