Massa snack.

Godmorgon! Här är det risigt utav bara fan. Weey.
Gårdagskvällen var sjuk. Haha, på många sätt. Men först var det då Arkipelag som gällde. Har aldrig gjort nåt så random i mitt liv. Vi skulle nämligen "gå modevisning" för alla niorna som var där på middag. Ni kan ju gissa om jag ville skjuta huvudet av mej? Trodde typ att alla skulle vända sig om och göra värsta "wtf" minen, men det vart faktiskt positivt mottagande! Folk log och ropade typ "Weey, Malin!" Haha, jag dog. Det var rätt kul ändå. Sen gick vi även på nedre våningen för alla andra. 
Efter det hade vi även dansuppvisning. Det var kul som fan! Alltihop var rätt kul faktiskt, och bra jobbat gruppen! 
Men när jag var klar drog jag fort som fan, kändes ju fan pinsamt att gå i åttan och bara visa sig där vid Summer in.. 
Så då stack jag och träffade massa folk, kan inte räkna upp alla vi var med på kvällen, men mest var det Janina och Hanna, och lite Saine ibland, + massa annat folk som sagt. Det slirade lite, och jag hade allmänt skitkul för det mesta, haha. Men sen mot slutet vart det mest bara fail.
Tack alla för en nice kväll ändå, och tack alla som tittade på oss på Summer in!

Idag känns det mesta underbart, det är sommarlov, man får sova länge, solen skiner... Och så har jag dunderdans + uppvisning! G to the R to the E to the A to the T. Blir sjukt nice, är pepp som fan.
Efter träningen idag ska jag och Janina gå till den italienska glassbaren (?) eller vad den nu heter, och käka glass (hehe, vad gör man annars på en glassbar?)
Ja, det var det jag hade att berätta. Nu ska jag ut på balkongen och sola, härla!




(Saras stuff, hah)






Kommentarer
Postat av: EdviN

jahapp, jag bara undrar va du menar med att det slirade lite..?

2010-06-09 @ 12:03:00
Postat av: Malin

nä men bara när du inte var med och humorn var dålig :D och när vi flydde från polisen en gång, och blabla

2010-06-09 @ 15:23:27
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: edvin

ja fattar inte om du är sarkastisk elr vad, för de va jag, ja mena att de SLIRA NÅ VETTLÖST XD

2010-06-09 @ 16:12:20
Postat av: Malin

Hahahaha, jaha du tänker sååååååååå! :D Haha, men det har du ju rätt i kan man säga ;D

2010-06-09 @ 20:09:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0