it makes me feel alive

bild snodd från Sara! (hoppas det var okej, hehe)
Här är då vi idag när vi dansade!


Hej på er! Sitter här med pyjamas och muskelsalva på min stackars rygg. Har så ont så jag inte vet vad. Men nog klagat! Kvällen failade liite efter förra inlägget, då vi måste fara till Saine för att se på filmen istället för här, och även hos dom så failade tvn, och då stressade jag ihjäl mej haha. Men det gör inget, för hela den här dagen har varit så himla nice ändå! Gillar verkligen starten på det här sommarlovet.
Åh, jag vill ha dunderdans igen. Uppvisningen idag var verkligen på sin plats, behövde kicken! Det var så härligt att stå där i bländande solsken, sommarkläderna på och bara köra loss! Och det är också så jäkla kul att flirta med publiken, leva sig in i låtarna, mima med, använda ansiktet i danserna helt enkelt! 

Jappjapp, imorgon far jag ut till Saines stuga och blir där i två nätter. Ett ord: GREAT.
Sen kommer vi hem på lördag och då fyller gulleida år! Det ska firas. ;)
Så jo, sommarlovet tycks fortsätta vara bra. Hoppas ni har en lika bra start på lovet ni med!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, jo de var okej att du låna bilden :P



o ni dansa jättebra! :D

2010-06-10 @ 15:38:23
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, vad bra, tack! :D

Hihi och tack igen, vad kul att höra! :D

2010-06-12 @ 12:05:31
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0