Hemma igen!


(gammal bild)

Tjo bloggen!
Nyss hemkommen från Saines stuga. Risigare jävel än mej får man leta länge efter...
Vi har iallafall haft det himla bra där ute. Första dagen var vädret underbart så då låg vi bara och solade i timmar, simmade, läste tidningar och sånt. Sen lagade vi mat, beklagade oss över hur onyttiga vi var, åt mera onyttigheter (haha), åkte moppe, såg på film och var lite... Sjuka. Kan verkligen inte skriva ut här exakt HUR sjuka vi var, för ni skulle tro att vi hade problem på riktigt. Vilket vi också har. Haha.
När vi vaknade upp andra dagen ösregnade det det, och det fortsatte det göra hela dagen och kvällen. Bittert. Men det var faktiskt rätt mysigt ändå. Saine och jag låg i soffan under massa filtar och såg på Ghost Whisperer, Edge of Darkness och Hot Chick. Sen badade vi bastu också, och simmade ännu mera. Jag doppade även huvudet första gången i år, so damn proud! Haha nä men.
Och vår humor, den har som vanligt varit helt jävla rubbad. Nu garvar vi knappt åt våra vanliga skämt längre, nu måste vi ha nåt ännu sjukare för att kunna garva, nåt så jävla random så det inte är sant! Ett exempel är när vi låg i soffan och Saine skulle försöka ha sina fötter på min mage. Vi är båda dock så jävla kittliga så det var en enorm utmaning, för så fort jag skrattade rörde sig min mage -> Saine dog. Och så fort hon rörde på tårna kittlade det min mage -> Jag dog. Haha, men ändå koncentrerade vi oss så jävla hårt på att lyckas sitta så utan att bryta ihop, och vi har inte en jävla aning om varför vi gjorde det.
Sen på natten fick vi mera psykfel. Vi såg genom skogen hur en bil kom körande längs deras väg, och direkt började hemska tankar komma krypande, om vem det var och vad som kunde hända. Så till slut fick vi panik, Saine rusade runt och drog för gardiner, låste dörrar, och sen så satte vi oss i ett rum längst in i stugan, darrande av skräck och nästan gråtfärdiga. Och vi vågade inte gå ut igen! Trodde jag skulle dö, har aldrig varit så rädd.
Till slut slet vi dock upp dörren, helt skräckslagna, och rusade ut till deras lekstuga där vi sov. Haha.
Idag packade vi mest, och nu är jag som sagt hemma igen. Det var hur som helst sjukt nice dagar ute på Saines stuga! Nu ska jag fixa mej, sen träffa Saine och då går vi och firar Ida! Wohoo!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Tonjaa

Guud vilke fiin bild :D

2010-06-20 @ 10:43:34
Postat av: Malin

Aaw, tack så mycket tonja! :D

2010-06-24 @ 15:42:46
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0