Far till Ida nu!

Hallå! Igårkväll gjorde jag ingenting, var trött som nån jäkla åsna. Såg iallafall på en film som mamma och brorsan hyrt, Into the wild. Såg den på lemböte också hehe. Den är bra, men så himla sorglig i slutet.
Idag ska jag först till Ida och äntligen se klart på Män som hatar kvinnor! Började se den i maj nån gång, haha. Sen ska jag klippa mej och efter det får vi se. Skulle så gärna vilja fara och hälsa på gullejanina, men får ingen skjuts... Fan, men du vet att vi tänker på dej. Om du ger upp vet jag inte vad jag gör! Du är stark, och du KAN klara det här. Jag lovar.
Så jo, det var dagens planer. Fan för vädret förresten, vad är detta?!
Just det, en sjukt bra grej: DANS ikväll! Jag längtar som en jävla dåre. Ska bli så damn underbart, har inte dansat på år känns det som!
Men nu ska jag sticka till Ida, cya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0