Dags för klippning




Joatt, ska klippa mej i övermorgon och jag vet inte hur. Bort med slitna toppar såklart (tror inte jag har klippt mej sen september/oktober hehe) men sen då? Skulle egentligen vilja göra nåt åt min före detta snedpannlugg som numera mer liknar en gardin. Men vi får se. Har ni tips?

Denna dag var finfin. For med Saine till stan och gjorde lite ärenden (värst vad vuxet det där lät då) och sen till stranden. Vi låg och stekte och lyssnade på musik, och sen hoppade vi även i vattnet. Det var inte så jävla kallt tycker jag, tvärtom, man kunde ju för första gången i år vara i ett längre tag! Så det var härligt. 
För tillfället är jag hemma, har just käkat middag. Men nu ska jag fara till strandnäs och dansa som en jävla dåre! WOHO!

cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0