270610



Godmorgon! Det är liite för tidigt för att jag ska känna mej pigg, men vad gör man inte för killarna som konfirmeras? :) Hehe. Sitter för tillfället och väntar på att Emma ska komma hit, sen går vi till kyrkan.
Efteråt blir det snabbt hem och byta kläder och fixa lite och sen tillbaks till kyrkan. Snacka om religiös dag, haha.
Alltså, fan vad jag är glad att jag ska konfirmera mej. Fattar inte att jag var så opepp att jag nästan tänkte skita i allt i vintras... Efter lägret så känns det bara som att allt var totally worth it!
Woho, dessutom verkar vädret bli great också, fan vilken tur.
Yes, men hörni att vi hörs mera under dagen, :)
pusssss

Kommentarer
Postat av: emme

min lilla flicka ha blivit stor :') xD vi ses sen! :D

2010-06-27 @ 12:33:27
Postat av: Malin

hihi, naw, riktigt stor flicka! :D Yes, det gjorde vi, hahah xD Vart lite fail där :P

2010-06-27 @ 19:14:02
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0