Emelie och Fredric

Heej! Dålig uppdatering här joo. Har iallafall varit med Emelie och Fredric i lite mer än ett dygn, och vi har haft det sjukt trevligt! Igår när dom kom hit gick vi ner på stan, köpte massa onyttigt skit, och satte oss på en parkbänk och chillade. Sen gick vi hem till mej och käkade middag och kollade igenom gamla bilder på oss. Jag skrattade så jävla mycket! Helt sjukt vad fult. Sen drog vi ner till stan igen, gick runt lite och sen till Mariebad där vi träffade några som Emelie känner. Sen stack vi ut med båten med dom och for till ångbåtsbryggan, efter det gick vi till lilla holmen och chillade och träffade lite andra. Det var hur som helst trevligt! :)
När vi kom hem bytte vi om, åt lite och sen bänkade vi oss i soffan med tonvis med godis och tre Indiana Jones filmer. Vi såg två på natten, en nästa dag. Hoho, NICE! Men har aldrig i hela mitt liv varit så äcklad. Har i och för sig sett filmerna förut, men hade glömt det asigaste. Har verkligen sjukt mycket fobi för ormar och när han föll ner i värsta havet av slingrande as så kunde jag inte riktigt vara normal, jag bara dog. Så jävla äckligt!
Haha, vid halv 5 somnade vi och vaknade halv 1. Nu på dagen har vi bara käkat pizza och glott på sista filmen. Nu for dom nyss, men tack för ett sjukt nice dygn hörni!
Nu sitter jag här med pyjamas, dödstrött, risig, ett berg av disk och ett bombnedslag till rum. Woho! Så jag samlar kraft jo. När (och om) jag blir klar med allt fixande går jag nog ut i trädgården och chillar bara. Ikväll ska jag till stan med Saine, blir förhoppningsvis lika nice som förut! :)


Har typ inga bilder, förutom några flummiga webcam pics jag och Fredric tog! Osminkat och risigt, men skitsamma. Haha, här är verkligen vi i ett nötskal: asgarvande!









Och så en gammal bild på oss, från Rhodos i höstas!

Kommentarer
Postat av: emme

haha! tack detsamma för en sjukt rolig kväll!! :D måste göras om ;) :D <3

2010-07-09 @ 10:44:47
Postat av: Malin

hihi det var verkligen sjukt nice :D jooodu! ;D <3

2010-07-09 @ 10:53:28
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0