Nu fan!



Tjo! Usch, sov inge vidare inatt... Men när jag väl somnade drömde jag det sjukaste ever. Drömde att dunderdansarna hade uppvisning, men bara några minuter före vi skulle upp på scen kommer Erica och säger att vi ska vara sälar i vår dans. Ja, sälar. Så vi måste proppa på oss kläder, (jag hade typ en flytväst och en jacka över) för att se så runda ut som möjligt, måla morrhår och helt grått i ansiktet och bara sticka ut händerna genom tröjärmarna. Och det såg så sjukt dumt ut! Hahaha, fattar ingenting av drömmen. Eller jo, hade dunderdans på hjärnan hela kvällen typ, plus att jag skrev den där randomgrejen om sälar i undervattensdjurparken, hehe... ;)

Idag är vädret fint igen (shit, har ju verkligen varit sjukt fint typ hela sommarn!) så nu har jag pallrat mej ut i trädgården. Skööönt. Har dock bränt mej på höften tror jag, aj haha.
Sitter även och fixar med en liten grej... Vet inte om jag pallar skriva det på bloggen än, men snart. Garvar högt iallafall, så förbannat fult är det! Okej, jag skriver det nu. Ni vet, hon/han där som snor mina bilder och har dom på en egen bdb? Jag anmälde ju den gamla, men nu har fanskapet gjort en ny. Så då bildade jag också en ny bdb, där jag låtsas vara nån annan, och på så sätt kunde jag kolla på bilderna som den här personen då har snott. Och det var helt sjukt! Bilder på mej och även mina mina vänner, snodda härifrån, från Fejjan, från mina kompisars bloggar... Så det ÄR nån jag känner. Men VEM?! Har iallafall terroriserat den bdbn + folk som har kommenterat den med tusen kommentarer nu! Blir mycket att radera för dej nu. ;) Och den där typen har ju skrivit helt random grejer på sin bdb också. Tydligen fick jag en macbook av mamma nyligen, och så går jag tydligen på gymnastik, och är tillsammans med min småkusin. Haha, var får hon/han allt ifrån?
Jaja, nu lär hon/han väl blockera mej, men det var det värt.

Nä, hörni, nu ska jag cykla ner till Hallen och köpa nån sallad. Hungrig som en dåre.
Men ha en så jäkla bra dag nu alla! Hörs lateeeer

Kommentarer
Postat av: erica.

gud vad söt du är malin!

2010-07-05 @ 21:26:59
URL: http://eriicasblogg.devote.se/
Postat av: Hanna

Ja om idioten skriver småkusin så är det ju en ålänning i alla fall. I sverige heter det ju syssling eller tremänning eller något annat skumt. Sjukt, jag blir ju förbannad!

2010-07-05 @ 23:01:24
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Malin

Erica: Aaaw, nej men tack! :) du är söt :D

Hanna: Haha jo, men det var inte så att hon/han skrev ut "småkusin" faktiskt, utan hon/han skrev ett namn, och det namnet tillhör min småkusin :D Men joo, jag med! Så galet irriterande.

2010-07-06 @ 16:21:06
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0