Dör av trötthet

Tjoo. Okej, jag är så trött att jag bara vill skjuta huvudet av mej. Vetefan varför, då jag faktiskt för en gångs skull sov 10 fucking timmar inatt! Men trött som ett as är jag, och förkyld. Och hungrig som nån jävla dåre. PEPP alltså... Haha, men det ska nog bli bra, inte ska det hindra mej från att ha en bra kväll ikväll iallafall! För bra, det ska den FAN bli. ;)
Igår var också bra, fast oerhört chill. Den enda motionen jag fick var att cykla med Saine till Select efter en påse chips. Hehe. Sen låg vi bara och glodde på DH och hade det trevligt, haha såna kvällar behövs också!
Idag träffade jag ÄNTLIGEN gullejanina igen! Fyfan vad hon var saknad. Hade inte sett människan på nästan 2 månader. Sick. Men sjukt kul var det att träffa henne igen! Ida och Saine var också med, vi hade det trevligt jo. :)

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv. Ska även försöka få lite uppfattning. Ni har väl inte missat min brist på uppfattning hela tiden? Det är iallafall nåt Saine och jag har drabbats av, vi har ALDRIG nån uppfattning. Helt enkelt. INGEN uppfattning alls om nåt. Ingen uppfattning om sommarlovet, om folk, om vad man har gjort, om skolan, om allt. Haha, det är jobbigt.




Kommentarer
Postat av: sofia

söööte!

2010-07-30 @ 17:22:00
URL: http://sofiius.blogg.se/
Postat av: Malin

aw taack, du kan va! :D

2010-08-02 @ 13:33:13
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0