Dansuppvisning idag

Gomorron. Gårdagskvällen var himla nice. Var först ut och käkade med E&F, det var sinnessjukt hur mycket jag skrattade. När servritrisen kom kunde jag knappt beställa för att jag garvade så mycket, och då vart allt så sjukt pinsamt så.. jag garvade ännu mer. :D "Men VAD ÄR DET HÄR FÖR STÄLLE?!?!??!" Alltså jag ÄLSKAR humorn.
Fick en del sura blickar från grannborden... Sen gick vi iallafall hem till mej och såg på Illusionisten, den var sjukt bra! Verkligen, rekommenderar den. Sen hann jag även med att sitta med dom och checka helt sjuka youtubevideos, och även smyga ut ur huset lite, hehe. :) 
Men hela kvällen var himla bra iallafall. 
Idag är det dansuppvisning @ sjökvarteret. Vet inte jag, men känns som att jag har mycket lite uppfattning om den, haha. Är lite rädd för blackouts när det gäller placering, ändrade rörelser och sånt..  
Men det ska nog gå bra! Fan, dansuppvisningar är ju det bästa som finns! :D
Efter det far jag ut till stugan.. Men kan bli chill, som vanligt. Har datorn med dessutom. Och kommer hem på onsdag. Hoppas jag inte missar för mycket bara. Hehe.
Men nu ska jag börja fixa mej inför uppvisningen. Hörs!


HAHA, denna bild ger sjukt mycket minnen! Saine och jag fjollar runt på Rockoff och är överlyckliga över EMDs autografer, haha. SAKNART!


Kommentarer
Postat av: emme

hahahahahha! d va bäst! :D:D jag märkte inte ens att ni höll på o asgarva där när hon km...lite förvånande... ;P xD

2010-07-19 @ 18:43:23
Postat av: Malin

Hahahhaa jooodu! :D HAHAHHAHAHAH, förstår det, men fyfan vad pinsamt det var! xD Btw, sitter i lusthuset på björkis nu...Har endast sett EN spindel och den ska ut! ;) Haha! LÄNGTAR SO FAN TILLS NI KOMMER HIT IAF! :D

2010-07-19 @ 20:21:14
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0