Ut på sjön idag

Häääj. Alltså sorry för uppdateringen, men igår hade jag så jävla varmt/tråkigt/ont i magen att jag inte riktigt kände peppen. Det enda som är värt att nämnas är väl att jag såg en sjukt bra film, Slumdog Millionaire. Lite efter jo, haha. Men åh vad den var bra. Har aldrig sett nåt så gulligt som de indiska små pojkarna, naaw. 
Och även om det såg ut som fan där I Bombay, och de flesta levde i ett helvete, så känner jag ändå hur jag dras till Indien, haha. Har alltid velat åka dit typ, och när jag var liten ville jag vara en indisk flicka istället för en åländsk, haha!

 

Idag blir NICE, ska ut med Emmas båt (Farstukvist, haha) med henne och Ida! Vi far nog till nån fin holme och chillar liiiiite. Så det blir härla.

Nu ska jag käka nåt, men vi hörs strax före jag drar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0