take me back

TJO. Sitter och kollar igenom Lembötebilder, igen. Och fyfan vad jag saknar det. Skulle vilja ha augustilägret att se framemot nu, hehe. Alltså, det var så sjukt härligt där! Det var verkligen sommarns bästa!
Jaja, ikväll har jag varit med Saine. :) Först satt vi bara i Östra hamnen och hade lite humröväxlingar och ångest, haha. Sen fick nåt fel och kände att vi MÅSTE göra nåt. Så då var vi nära att bara dyka i vattnet mellan tursitbåtarna med alla kläder på. Men vi sansade oss... och for till Västra hamnen där vi hoppade i med kläderna på istället. ;) Haha. Sen gick vi runt på stan, blöta och kalla, och träffade lite trevligt folk. :) Men det vart så kallt och asigt så jag stack hem rätt tidigt.
Men nu ska jag glo lite på Gossip Girl! Har ju redan sett säsongerna, men ser det igen. Dels för att det är så bra, dels för att peppa inför NY!
Men ni får ha det så bra, hörs imorn! Puss sötisar

Jag just nu, risig, trött och med pyjamas, wohoo



Haha, gillar min "pyjamas"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0