@Stugan

Heej! Dansuppvisningen gick nog helt fint! Inte den bästa men inte heller den sämsta. Har haft lite trauma av sjökvaretert just, då jag typ alltid failar där, men nu gick det somsagt bättre! Och FANS KUL var det! Aaaaah :D

Efteråt ställde jag upp för min trevliga vän Saine och fick ta och vara statist på nån fest i deras film. Haha, kändes lite mobbat men. :) Satt och snackade med Emelie och Alicia, trevligt. Efter en stund måste jag dra hem, packa och fara till stugan. Och nu sitter jag här. Och dör av värme. Chill att jag kan hoppa i vattnet när jag vill då.

Annars så vet jag inte riktigt hur det ska bli med uppdateringen här ute. KAN ju skriva, men frågan är om det kommer finnas så mycket att skriva.. ("Hej, idag åt jag, simmade och solade. Hejdå.") Hah, men vi får väl se. :)

Men nu ska jag nog ta och avsluta detta inlägg, ha det så bra alla! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0