Så snurra min jord igen

Tjoo. Sitter för tillfället och kollar OC (!) med mina gullen Ida och Saine. Har inte sett det sen i julas. Lite bra är det nog ändå. :) Igår var det då Kent som speladepå rockoff, som om nån missat det. ALLA var väl i princip där, inte konstigt med tanke på hur bra dom var! Verkligen, grymt. :) Speciellt när dom spelade Ingenting och Dom Andra, ååh. Gillar stort att jag och Saine lyckades få komma in backstage efteråt dessutom, och få autograf av basisten! Fast hade helst fått av Jocke, men är glad ändå! Ska aldrig tvätta tröjan vi hade skrivit Kent på, och fått autografen på, hehe.
Sen hann jag även med att träffa Marcus, trevligt det, och  dra till Stadshusbacken och umgås med Ida och lite folk haha, trevligt det med. Vad jag garvade! Sen drog Ida och jag till mej och sov. Jäkligt nice kväll var det iallafall!
Och ikväll hörni, ikväll är det SAADE! Jessus, det är lite efterlängtat. Woho, men nu ska jag fortsätta glo på OC, sen till Saine och käka middag och fixa oss, och sen uuuuuut.
Puss!


bild från lemböte, för omväxlingsskull, hehe.

Kommentarer
Postat av: emma

vilken risig bild fan

SAKNA LEMBÖTE :((((

2010-07-27 @ 14:55:12
URL: http://emmarawr.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah, joatt jag håller med :P

JOOOODUUU, som fan! D:

2010-07-27 @ 16:43:46
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0