Never needed more than this

Hallå! Dansuppvisningen gick nog bra, har inte riktigt nån uppfattning om hur det gick egentligen, men vi hoppas det gick bra! Kommer typ ihåg enstaka små snuttar från den, hahah! Det var SJUKT KUL iallafall. Lycka.
Det är verkligen när jag är som lyckligast, när jag står på scen (okej, ikväll var det ju ingen scen men..) och dansar en stor publik. Man själv och musiken, det är allt som behövs för att leva.
Som sagt, skulle aldrig klara mej utan att få dansa. Och hoppas att det såg iallafall lite coolt ut i Hurricane då också, hehe. Vet inte jag, men Erica sa att hon hade fått massa bra bilder! BRA JOBBAT alla dansare iallafall!
Men nu kommer deppen. Varför går det alltid så jävla fort? Och nu är det typ 2 veckor till nästa. Faan, vill bara dansa igen och igen och igen.
Men men, nu ska jag strax gå till bussen och fara ut mot stugan igen, haha. Kommer hem imorgon.
Ha det så fiiiint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0